رفتن به نوشته‌ها

خرید آنلاین بیمه آتش سوزی ایران

خرید آنلاین بیمه آتش سوزی ایران

خرید آنلاین بیمه آتش سوزی ایران : بیمه آتش سوزی ایران یکی دیگر از انواع بیمه نامه در شرکت سهامی بیمه ایران می باشد که به منظور جبران خسارت ها و زیان های مالی و مادی که در اثر حوادث ناشی از آتش سوزی به اموال و دارایی های بیمه گذار که می تواند جز اشخاص حقیقی و یا حقوقی باشد وارد گشته شامل می شود.

امروزه با توجه به شرایط اقتصادی پیش رو و  به دلیل قیمت بالای ملک ها و اثباب و وسیله حفظ آنها اهمیت بسیار زیادی دارد و در صورتی که آسیب ببینند یا از بین بروند تهیه مجددشان بسیار سخت و دشوار خواهد بود. برخی از حوادث غیر قابل پیش بینی ای هستند که  باعث سانحه میشوند و که در خوش بینانه ترین حالت خسارت مالی زیادی را به جای میگذارد.

خرید آنلاین بیمه آتش سوزی مسکونی طرح حامی ایران یکی دیگر از انواع شاخه های بیمه آتش سوزی مسکونی شرکت بیمه ایران است که مانند دیگر شاخه های بیمه اموال، شامل اصل غرامت، بخش جانشینی، اصل حسن نیت، قاعده نفع بیمه، قاعده نسبی سرمایه و حق بیمه است. این بیمه به عنوان یک بیمه با پوشش جامع کلیه مخاطرات ممکن در بخش مسکونی را تحت پوشش قرار می دهد. با استفاده از این طرح با پرداخت مبلغ معینی در هر سال ساختمان مسکونی و اثاثیه داخل آن را در مقابل خطرهای آتش سوزی، صاعقه، انفجار و… بیمه می نماید.

خرید آنلاین بیمه آتش سوزی مسکونی ایران عبارت است از بیمه ساختمان ، تاسیسات و اثاث منزل که در مقابل خطرهای ناشی از حوادثی چون آتش سوزی، انفجار، صاعقه به عنوان حوادث پرخطر اصلی و دیگر بخش ها شامل سیل، زلزله، آتشفشان، ترکیدگی لوله آب، خطر سقوط هواپیما، هلی کوپتر و قطعات جداشده آن، سرقت لوازم منزل و دیگر خطرات تحت پوشش قرار گیرد. واحدهای مسکونی در کل ایران را می توان به دو صورت انفرادی و یا گروهی در شرکت بیمه ایران تحت پوشش بیمه آتش سوزی قرار داد. چناچه این بیمه به صورت گروهی تحت پوشش قرار گیرد و بیش از ۱۵ واحد تحت پوشش باشد، ده درصد تخفیفدر نرخ بیمه اعمال شده به صورت گروهی داده می شود.

خرید آنلاین بیمه آتش سوزی غیر صنعتی ایران جز یکی دیگر از انواع بیمه آتش سوزی، شرکت بیمه ایران است که سبب پشتیبانی از بخش های اعیانی ساختمان و تاسیسات منصوبه، اسباب، دکوراسیون و اثاثیه اداری و دیگر موجودی های کالا در این بیمه نامه تحت پوشش قرار می گیرد. واحدهای تجاری، اداری، مجموعه های رفاهی، آموزشی، خدماتی و انبارها از جمله بخش هایی می باشند که در این بیمه قرار می گیرند و در واقع طیف وسیعی از مشاغل و اصناف در این رده قرار می گیرند.

منبع : https://iraninsurance724.com/

منتشر شده در معرفی

اولین باشید که نظر می دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.