رفتن به نوشته‌ها

بهترین 16 قالب Squarespace برای هر نوع وب سایت

وقتی به یک وب سایت کاربردی و قابل تنظیم نیاز دارید که عالی به نظر می رسد و نیازی به نوشتن یک خط کد ندارد ، Squarespace را بررسی کنید. طبق گزارش W3 Techs ، Squarespace در حال حاضر 1.7 درصد از کل وب سایت ها را در اختیار دارد. این ممکن است زیاد به نظر نرسد ، اما به عبارت دیگر ، در سال 2019 نزدیک به 2 میلیون وب سایت Squarespace در اینترنت وجود داشت. و به لطف قالب های بسیار قابل تنظیم Squarespace ، هر یک از آن وب سایت ها ظاهر و احساس کاملاً منحصر به فردی دارند.

Squarespace برای کسانی که نمی خواهند زمان زیادی را صرف ساختن یک وب سایت کاملاً DIY کنند ، انتخاب ایده آل است. بر خلاف وردپرس ، Squarespace همه چیزهایی را که برای ساختن یک وب سایت کاملاً کاربردی نیاز دارید را در یک پلت فرم ارائه می دهد: ثبت دامنه ، میزبانی ، ویرایشگر کشیدن و رها کردن آسان ، تعداد زیادی افزونه ، پشتیبانی فنی و تعداد زیادی قالب برای انتخاب از جانب.

همه این الگوها عملکردهای یکسانی را ارائه نمی دهند ، که برخی از آنها را برای انواع خاصی از وب سایت ها ایده آل تر از سایرین می کند. برای کمک به شما در انتخاب بهترین قالب برای وب سایت خود ، ما لیستی از بهترین قالب های Squarespace را برای انواع زیر سایت تهیه کرده ایم:

بهترین قالب های Squarespace برای نمونه کارها
بهترین قالب های Squarespace برای تجارت الکترونیک
بهترین قالب های Squarespace برای وبلاگ نویسی
بهترین قالب های Squarespace برای مشاغل آفلاین

 

بهترین قالب های Squarespace برای نمونه کارها


به عنوان یک خالق ، وب سایت شما ویترین دائمی شما است. صرف نظر از اینکه در چه رسانه ای کار می کنید – عکاسی ، طراحی مد ، روغن ، تصویر ، نصب ، آبرنگ یا هر چیز دیگر – به یک وب سایت با عکس های با کیفیت بالا در خط مقدم نیاز دارید. با استفاده از این الگوها ، می توانید بهترین آثار خود را به نمایش بگذارید و تعامل بازدیدکنندگان با شما و کارتان را آسان کنید.

https://99designs.com/blog/web-digital/squarespace-templates/

 

منتشر شده در آخرین ها

اولین باشید که نظر می دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.