رفتن به نوشته‌ها

33 بهترین فونت وب (و فونت های ایمن وب) برای وب سایت شما

33 بهترین فونت وب (و فونت های ایمن وب) برای وب سایت شما

پس از جستجوی طولانی و طاقت فرسای بهترین فونت های وب و فونت های ایمن وب برای نام تجاری خود ، سرانجام بهترین مورد را پیدا کردید: این Comic Sans است. اما افسوس! کمیک سانز خیلی عالی است! بازدیدکنندگان شما آنقدر مشغول تحسین زیبایی ظریف Comic Sans خواهند بود که هیچ توجهی به آنچه که در واقع می گویید نمی کنند. چه قلم های دیگری می تواند وب سایت شما را شگفت انگیز جلوه دهد بدون اینکه جلال و شکوه خود را بدزدند؟

Best web fonts

برای کمک به شما در یافتن فونت های مناسب برای وب سایت خود ، ما بهترین فونت های وب و بهترین فونت های ایمن وب را برای مرور شما جمع آوری کرده ایم.

قلم های وب در مقابل قلم های ایمن وب: چه تفاوتی وجود دارد؟

قبل از شروع ، بگذارید کمی اصطلاحات را پاک کنیم. چه تفاوتی بین قلم های نصب شده بر روی دستگاه شما و مواردی که باید بارگیری کنید وجود دارد؟ یکی “قلم وب امن” و دیگری “قلم وب” شناخته شده است:

قلم های ایمن وب: همچنین به عنوان “قلم های سیستم” یا “قلم های مرورگر” شناخته می شوند ، قلم های ایمن وب فونت های نصب شده در همه دستگاه ها و مرورگرها هستند
قلم های وب: اگرچه مبهم هستند ، اما فونت های وب به همه قلمهایی که فونت ایمن وب نیستند ، به ویژه قلمهای تجاری و بصورت مستقل طراحی می شوند.
بنابراین قلمهای ایمن وب مواردی هستند که رایج ترین آنها در ویندوز یا Mac ، Chrome یا Safari در دسترس است. بنابراین ، قلم های وب مواردی هستند که به راحتی در دسترس نیستند و معمولاً باید آنها را خود بارگیری و نصب کنید.

در طراحی وب از کدام یک استفاده کنید؟
هر دو مزایا و معایب خاص خود را دارند.

برای طراحی وب ، که در این مقاله رسانه مورد توجه است ، مزیت اصلی فونت های ایمن وب این است که سریعتر بارگیری می شوند و مدت زمان بارگیری سایت شما را کاهش می دهد. این تفاوت زیادی نیست ، اما اگر می خواهید هر میلی ثانیه هدر رفته را قطع کنید ، این تفاوت ایجاد می کند.

نکته منفی قلم های ایمن وب این است که عمومی هستند. هیچ چیز منحصر به فرد یا اصلی در مورد آنها وجود ندارد – آنها به معنای واقعی کلمه در دسترس همه هستند. اگر سبک یا هنرمندی می خواهید ، باید از قلم وب دیگری استفاده کنید.

فونت های وب دارای تنوع بسیار بیشتری هستند. آنها مجموعه ای از قلم ها هستند که دائماً به آنها اضافه می شوند و گسترش می یابند. شما می توانید بهترین فونت های وب را برای مارک خود که به طور خاص بر اساس خواسته شما طراحی شده است دریافت کنید ، یا می توانید به صورت آنلاین از یک مرکز قلم مجوز استفاده کنید. مزیت اصلی آنها البته اصالت است. اگر می خواهید یک قلم برجسته باشد ، قلم های ایمن وب آن را قطع نمی کنند.

اگر در تصمیم گیری مشکلی ندارید ، این نمودار جریان مفید از دیوید گیلبرتسون در هاکرنون (به خاطر داشته باشید که او از “قلم های سیستم” به معنای “قلم های امن وب” استفاده می کند).

در مورد زیبایی فونت فردی چطور؟
اما تصمیم گیری بین بهترین فونت های وب و بهترین فونت های ایمن وب تنها تصمیم شما نیست. شما همچنین باید تصمیم بگیرید که سبک تایپوگرافی متناسب با مارک تجاری و عملکرد سایت شما باشد. فونت های مختلف برای بلوک های طولانی متن بهتر از عناوین جلب توجه کننده کار می کنند ، و در مورد چگونگی تأثیر آنها بر درک برند شما چیزی نمی گویند.

در این راهنما ، همه آنها را به سه دسته تقسیم می کنیم که بر اساس نوع زیبایی بنا شده اند: serif ها ، sans serif ها و تزئینی. برای کسانی که نمی دانند ، serif ها همان برچسب های کوچک یا “پرچم” هایی هستند که گاهی اوقات در انتهای حروف ظاهر می شوند. ما در مورد کاربرد توصیه شده در زیر و همچنین نحوه بازتاب آنها بر هویت برند شما توضیح خواهیم داد.

در راهنمای جامع ما در مورد انتخاب قلم ها برای طراحی وب ، نحوه انتخاب تایپوگرافی مناسب برای وب سایت خود را بیاموزید.

چه موقع از فونت های serif در طراحی وب استفاده کنید

سریف ها سابقه طولانی در تایپوگرافی دارند. اما اگر به دنبال فونت برای وب سایت ها هستید ، تنها چیزی که باید بدانید این است: سری ها در “جدی” طیف قرار می گیرند. این باعث می شود که آنها برای مارک های حرفه ای و رسمی عالی باشند ، اما برای مارک های دوستانه و گاه به گاه کمی ضد تعارف است ، مگر اینکه متناسب با آن سفارشی شوند.

خواه در جستجوی بهترین قلم وب یا فونت ایمن در وب باشید ، سری ها برای مارک هایی که می خواهند اقتدار ، پیچیدگی و کلاس را ارائه دهند ، بهترین عملکرد را دارند. آنها جذابیت کلاسیکی از تاریخ دارند ، بنابراین با مارک هایی که مدت هاست وجود دارند – یا مارک هایی که می خواهند به این شکل ظاهر شوند – به خوبی کار می کنند. معامله این است که می توان فونت های serif را جدی ، شاید بیش از حد رسمی درک کرد ، بنابراین اگر از یکی استفاده می کنید باید با ارزش های نام تجاری خود کار کنید تا از بیگانگی مخاطبان هدف جلوگیری کنید.

همچنین لازم به ذکر است که فونت های serif برای خوانایی مناسب هستند ، به همین دلیل گزینه متداولی برای متن متن ، عنوان ها و زیرعنوان ها هستند. این بدان معنا نیست که فونت های sans serif برای خوانایی مضر هستند. آنها برای بلوک های طولانی متن کاملاً خوب کار می کنند. اما یک دلیل وجود دارد که نشریات سطح بالا مانند نیویورک تایمز و بوستون گلوب هنوز از فونت های وب سریف برای مقالات دیجیتالی خود استفاده می کنند. و به طور تصادفی ، هر دو روزنامه به سبک های تجاری “رسمی” و “کلاسیک” تمایل دارند در حالی که متن طولانی شکل را تبلیغ می کنند.

اندازه و سبک سریال ها نیز بسیار مهم است. سریالهای بزرگ و درخشان باعث می شوند که قلم شما سبک تر شود و در افراطی ترها بسیار پر زرق و برق و حرفه ای تر به نظر برسند. به همین ترتیب ، سریالهای کوچک و کوچک رسمیت کمتری دارند – اگر به دنبال یک راه میان “جدی” و “سرگرم کننده” هستید ایده آل است.

بهترین فونت های ایمن وب با سری:
باسکرویل

چه موقع از فونت های sans serif در طراحی وب استفاده کنید

Sans serif fonts کاملاً مخالف قلم های serif است ، هم از نظر شکل و هم از نظر مواجهه با بیننده. در این حالت sans به معنای واقعی کلمه به معنای “بدون” است ، بنابراین فونت های sans serif همه فونت های بدون serif هستند.

همانطور که می توانید تصور کنید ، فونت های sans serif بیشتر معمولی و بی دغدغه هستند. آنها مانند فونت های serif پخش نمی شوند. Sans serif ها فونت هایی برای مکالمه دوستانه و پیام های غیررسمی است که یادآور یک دست خط ساده است. آنها برای سرعت و سادگی طراحی شده اند ، شاید با هزینه دکور.

فونت های Sans serif برای وب سایت هایی که می خواهند به بازدیدکنندگان خود نشان دهند ، “ما دقیقاً مانند شما هستیم” بهترین عملکرد را دارند. آنها راحت و راحت هستند ، مناسب برای مطالب آموزشی و نشریات یا وبلاگ های دیجیتالی. اگر در نوشتن خود شوخی زیادی انجام دهید یا از شکلک استفاده کنید ، از نظر تئوری فونت sans serif بهترین جا را خواهد داشت.

به همین دلیل ، فونت های sans serif برای متن غیررسمی و مکمل انتخاب ارجح هستند: زیرنویس های تصاویر ، پست های رسانه های اجتماعی ، خطوط داخلی ، سلب مسئولیت و تبلیغات وب. فونت های Sans serif هنگام خواندن سریع و بدون فوریت در متن بهتر کار می کنند ، بنابراین درک اینکه چگونه مخاطب هدف شما نوع محتوایی را که می خواهید ایجاد کنید مصرف می کند قبل از انتخاب اینکه آیا می تواند بهترین فونت وب باشد (یا وب امن) ، بسیار مهم است. قلم) برای شما

بهترین فونت های ایمن وب sans serif:
Arial

چه موقع از فونت های تزئینی در طراحی وب استفاده کنید

آخر اینکه ، ما فونت های تزئینی داریم که می تواند فونت های serif یا sant serif باشد. آنها همچنین می توانند برای قلم ها و عناوین شما بهترین قلم وب یا قلم امن وب باشند. حروف تزئینی با شکوه طراحی می شوند. اینها قرار است هنری یا سبک شناسانه باشند ، و بیشتر بر آنچه که می گویند تأکید دارند. در حالی که بیشتر تایپوگرافی ها برای عملکرد طراحی شده اند ، این فونت ها به عنوان یک منظره نمایش داده می شوند.

قلم های تزئینی به عنوان موارد برجسته و برجسته بهترین عملکرد را دارند. عنوان ، نقل قول های برجسته یا عنوان مقاله. آنها گیلاس بالای کیک هستند ، بنابراین با کمبود و برای تأثیر چشمگیر استفاده کنید. آنها شخصیت ، شوخ طبعی و خلاقیت را اضافه می کنند ، فقط در این کار زیاده روی نکنید. به این فکر کنید که نمک به غذاهای خود اضافه کنید و از طعم طعم مخاطب خود جلوگیری کنید. این بدان معنی است که آنها برای بلوک های طولانی متن یا زیرنویس های تصویر کار نخواهند کرد. آنها نه برای اطلاعات تماس برند شما هستند و نه کپی در پیمایش پاورقی شما.

از آنجا که آنها می توانند متناسب با همه سبک ها و شخصیت ها باشند ، فونت های تزئینی وب می توانند در ترکیب با فونت های ساده serif یا sans serif عالی عمل کنند. اما هرگز خوانایی را فدای ظاهر نکنید. قلم های تزئینی فقط تا زمانی سرگرم کننده هستند که خواننده نتواند حرف های خود را تشخیص دهد.

بهترین فونت های تزئینی ایمن وب:
بردلی هند

یا فقط می توانید از طنزهای کمیک استفاده کنید

انتخاب فونت وب برای وب سایت شما یک تصمیم بزرگ است ، هم به نحوه استفاده بازدیدکنندگان از سایت شما و هم به درک دیدگاه شما از برند شما یک تصمیم اساسی می دهد. برای منحصر به فرد بودن و کسب اقتدار در طراحی وب خود ، بیشتر به دنبال یافتن بهترین قلم وب است تا بهترین قلم ایمن وب. استفاده از حروف صحیح در مکان های مناسب بر عناصری تأثیر می گذارد که در ابتدا مشاهده می شوند و هنگامی که به طور استراتژیک استفاده می شوند ، می توانند تبدیل ها ، حضور در سایت و بسیاری از اهداف تجاری دیگر را افزایش دهند.

اگر این تصمیم خیلی زیاد به نظر می رسد ، همیشه می توانید فقط از طنزهای کمیک استفاده کنید. از این گذشته ، چه فایده ای برای فانی ها دارید که می توانید در میان خدایان قدم بزنید؟

لینک کمک گرفته شده

منتشر شده در آخرین ها

اولین باشید که نظر می دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.