طراحی بنر اینستاگرام

طراحی بنر اینستاگرام

کمتر کسی را میشناسیم که با این شبکه اجتماعی آشنا نباشد . کاربرد و ابزارهای جذاب این اپ مجازی باعث شده تا کاربران بسیاری از سراسر جهان را به خود جذب کند و با توجه به استقبال بی نظیر کاربران ایرانی از این اپلیکیشن اجتماعی ، تبلیغات در آن در به شکل قابل توجه ای رشد داشته است .

همانطور که می دانید ، در کشور ما تنها به صورتی موردی می توان به نرم افزاری اشاره داشت که شرکت ها و افراد برای کسب و کار از آن ها استفاده کنند . تبلیغات در این اپلیکیشن ها عموما به صورت طراحی بنر ( تبلیغات بنری ) و ترکیب آن با محتوای متن تبلیغاتی انجام می شود . بطوری که شرکت ها تلاش میکنند تا آگهی خود را به کانال های مختلف و یا متمرکز بر موضوع ثبت کنند . از سوی دیگر افرادی وجود دارند که با راه اندازی کانال های مختلف و جذب مخاطبان تلاش خود را برای ایجاد یک بستر مناسب و پربیننده جهت دریافت آگهی انجام میدهند .

تبلیغات اینستاگرام

تبلیغات در اینستاگرام یکی از روش های موثر با هزینه کم نسبت به برخی روش های دیگر می باشد . در چند سال گذشته هنگامی که روش تبلیغات پیامکی بر روی کار آمد ، بسیاری از شرکت های برای تبلیغ از مدل پیامکی استفاده میکردند و در اوایل یکی از روش های موثر به شما می رفت تا اینکه رفته رفته و استفاده بی رویه از ارسال پیامک تبلیغاتی ، این مدل توسط کاربران تلفن همراه به نوعی آگهی آزار دهنده تبدیل شد . اما می توان دو شبکه تلگرام و اینستاگرام را جزو برترین ها در عرصه تبلیغات مجازی بدانیم که میتوانید حتی به تنهایی و با راه اندازی یک کانال یا صفحه ی شخصی به تبلیغ محصول خود بپردازید بدانیم .

با توجه به بسته شدن و مشکل کاربران برای ورود با اپ تلگرام ، باید شاهد استقبال چند برابری و بیش از پیش کاربران برای تبلیغ در اینستاگرام باشیم و از مزایای این نرم افزار اجتماعی برای رونق کسب و کار خود استفاده کنیم .

تبلیغات اینستاگرام

طراحی تبلیغات در اینستاگرام و نقش بنر

برای اینکه در instagram ثبت آگهی موفقی داشته باشید باید مواردی متعددی را در نظر بگیرید ، این موارد در کنار یکدیگر می تواند نقش بسزایی در موفقیت اگهی شما داشته باشند.

۱- طراحی بنر با کیفیت : طراحی بنر اگر به صورت استاندارد و متناسب با محصول یا خدمات شما طراحی و در قالب گرافیک خلاقانه قرار گیرد نقش اساسی را در نمایش آگهی شما میگذارد . معمولا Banner  از محتوای تبلیغاتی ( شعارهای تبلیغاتی کوتاه و جذاب )  و اطلاعات جزئی از محصول و ویژگی های آن است تشکیل می شود .

۲- انتخاب متن تبلیغاتی : در کنار طرح ، شما میتوانید به صورت چند خط کوتاه در مورد ویژگی محصول یا خدمتی که ارائه می دهید بنویسید . دقت داشته باشید که برای ارائه متن تبلیغاتی در instagram توسط ناشران اگهی محدودیت هایی وجود دارد و شما می بایست برای اثر بخشی بیشتر به صورت کوتاه یک متن خلاقانه و تبلیغاتی مناسب تهیه کنید .

۳- جایگاه نمایش آگهی : تصور کنید شما یک طراحی مناسب در اختیار دارید ، یک شعار مناسب و موثر تبلیغاتی هم انتخاب کرده اید ، چیزی که میتواند تکمیل کننده این مورد ذکر شده باشد انتخاب یک جایگاه مناسب برای نمایش اگهی شماست . انتخاب این مرحله بسیار دشوار و گاها عواقب منفی مالی زیادی برای شما همراه دارد . برای اینکه بهترین صفحه یا پیچ را برای درج آگهی خود انتخاب کنید باید حساسیت و بررسی های مختلف را انجام دهید . یک صفحه ای که دارای بازدید واقعی مناسب ، نزدیک بودن موضوع آگهی با صفحه ی اینستاگرامی که میخواهد آگهی شما به نمایش در آورد از مهمترین ویژگی یک جایگاه مناسب نمایشی می باشد . خصوصا هنگامی که راه های مختلفی برای پذیرش تبلیغات در اینستاگرام پیش روی شما قرار میگیرد .

نمونه بنر اینستاگرام

اصول تبلیغات در اینستاگرام

Instagram  بر پایه تصاویر عمل میکند . حال می تواند این تصویر به صورت ویدیو باشد یا یک عکس . همواره اینستاگرام با بروزرسانی هایی که انجام میدهد صرفا تلاش بر توسعه و افزودن قابلیت های جدید به این دو ساختار می کند و به آن متکی است . از این رو شما می توانید با این ویژگی ها به تبلیغ کسب و کار خود بپردازید و نهایت بهره مندی را از آن کسب کنید .

تبلیغات به صورت متن و یا ترکیبی :

برای استفاده از  این بخش کافی است یک بنر تبلیغاتی خوب و استاندارد طراحی کنید و آن را در قالب یک تصویر داشته باشید و با استفاده از چند خط متن تبلیغاتی به صورت ترکیبی تبلیغ خود را قرار دهید .

تبلیغات آلبومی ! :

شاید خیلی از کاربران از این روش به صورت درستی استفاده نمیکنند ، البته کار سختی به نظر نمی رسد اما کمی با دقت و توجه ویژه به آن می شود یک نتیجه فوق العاده از آن بدست آورد . این روش بدین صورت عمل میکند که شما به طور مثال ۵ محصول مرتبط و مشترک با هم در اختیار دارید و صرفا جنس و مبلغ آن تفاوت دارد ، به این ترتیب اگر شما یک فروشنده پوشاک باشید ۵ شلوار و یا ست لباس داشته باشید می توانید برای هر کدام طراحی بنر انجام دهید و آن را به صورت یک آلبوم چند تصویره به اشتراک بگذارید ، با اینکار کاربر می تواند به صورت اسلاید به سمت چپ و راست رفته و بنرهای شما را مشاهده کند .

تبلیغات ویدیویی :

Instagram این قابلیت را دارد که در آن ویدیو های خود را به اشتراک بگذارید . یکی از روش های موثری که با استقبال کاربران زیادی مواجه شده است ویدیو ها هستند و اگر میخواهید در بین هزاران و یا میلیون ها کاربران اینترنتی تبلیغ شما به خوبی دیده شود ، همین امروز به فکر یک ویدیو تبلیغاتی باشید . میتوانید این ویدیو را در قالب یک موشن گرافیک و یا یک گیف تبلیغاتی در آورید .

سفارش طراحی کاور

تبلیغات اینستاگرام

بالا بودن کیفیت طراحی بنر های طراح من !

طراحان ما ، با تجربه ای که در طراحی گرافیک در حوزه تبلیغات دارند ، به درک واحد رسیده اند و میدانند کیفیت بالا طراحی بنر ها می تواند تا چه میزانی برای موفقیت شما اثر بخش باشد ، از همین نظر همواره در حال اجرای طرح های جذاب و خلاقانه و کاملا هدفمند بر اساس شناخت مخاطب هستند و این اطمینان به شما داده می شود که شما را صاحب یک طرح جذاب اینستاگرامی کنند .

برای داشتن یک طراحی منحصر به فرد و گیرا رعایت چند نکته الزامی است :

۱- به هیچ عنوان به دنبال طرح های شلوغ نباشید .

۲- از پراکندگی موضوعی در یک طرح پرهیز کنید .

۳- نیاز به انتخاب متن های طولانی و کسل کننده نیست ! ، شما برای داشتن یک بنر خوب تنها به چند شعار کوتاه تبلیغاتی و معرفی مختصر احتیاج دارید .

خواندن این مطلب را پیشنهاد میکنیم  :   طراحی بنر تلگرام   |   طراحی تراکت تبلیغاتی

به فکر تبلیغات رایگان در اینستاگرام نباشید !

تبلیغ رایگان هیچگاه نمیتواند برای شما دستاوردی به همراه داشته باشد . رایگان بودن نمایش یک آگهی همانطور که به سادگی بدست می آید همانطور ساده از دست میرود . خصوصا هنگامی که میخواهید در اینستاگرام اینکار را انجام دهید. این مساله در دو حالت امکان پذیر است .

روش اول : شما یک صفحه شخصی و تجاری در Instagram ایجاد کنید و با فعالیت مداوم در آن ، به تعداد فالوور قابل قبولی دست پیدا کنید و بنر تبلیغاتی خود از این طریق به نمایش در آورید . طبیعی است که این روش ماندگار و به صورت رایگان است ، اما به زمان و تلاش بیشتری احتیاج دارد .

روش دوم : در این روش شما باید به دنبال صفحه هایی با فالوور و بازدید بالا ( واقعی – طبیعی ) باشید و با صرف هزینه متناسب به تبلیغ خود بپردازید .

در نتیجه این بخش باید بدانید که به ندرت صفحه ای وجود دارد که Banner تبلیغاتی شما را به صورت رایگان قرار دهد و به همین دلیل صرف هزینه متناسب و انتخاب درست صفحه ی نمایش دهنده تبلیغ از نکات ضروری و مهم می باشد که برای رسیدن به نتیجه مطلوب ، حتما به آن توجه داشته باشید .

انتهای مطلب .

تاریخ بروزرسانی : ۱۹ اردیبهشت ۹۷    | این مطلب در آینده قابلیت بروزرسانی دارد .

تبلیغات در اینستاگرام

Leave a Reply